Du er inviteret til webinar, den 4. april, kl. 14-15, så du kan blive klar til det nye krav om tidsregistrering, som får stor betydning for alle arbejdsgivere. Kravet træder i kraft den 1. juli 2024.
I samarbejde med HR-ON Staff holder jeg webinaret, hvor vi bl.a. kommer ind på:
- Hvad er arbejdstid?
- Hvad er reglerne om 48-timer, 11-timer og ugentligt fridøgn
- Hvorfor skal der nu registreres arbejdstid?
- Hvem skal registrere arbejdstid?
- Hvordan skal arbejdstid registreres?
- Hvad sker der, hvis arbejdstid ikke registreres?
- Hvilke praktiske overvejelser skal arbejdsgiveren gøre?
- Praktisk eksempel på et tidsregistreringssystem fra HR-ON Staff
Med ændringen af arbejdstidsloven indføres nemlig en ny pligt for arbejdsgivere til registrering af arbejdstid, som får betydning for alle arbejdsgivere. Jeg har tidligere skrevet artikler om arbejdsgiverens pligter i forhold til det nye krav om tidsregistrering, som du kan finde forneden.
- Så skal der registreres arbejdstid
- Så skal arbejdsgivere gøre klar til registrering af medarbejderes arbejdstid
Det er gratis at deltage i webinaret, og du kan tilmelde dig her