Webinar om nyt tidsregistreringskrav – bliv klar til tidsregistrering

I samarbejde med HR-ON Staff holder jeg webinaret, hvor vi bl.a. kommer ind på:

  • Hvad er arbejdstid?
  • Hvad er reglerne om 48-timer, 11-timer og ugentligt fridøgn
  • Hvorfor skal der nu registreres arbejdstid?
  • Hvem skal registrere arbejdstid?
  • Hvordan skal arbejdstid registreres?
  • Hvad sker der, hvis arbejdstid ikke registreres?
  • Hvilke praktiske overvejelser skal arbejdsgiveren gøre?
  • Praktisk eksempel på et tidsregistreringssystem fra HR-ON Staff

Med ændringen af arbejdstidsloven indføres nemlig en ny pligt for arbejdsgivere til registrering af arbejdstid, som får betydning for alle arbejdsgivere. Jeg har tidligere skrevet artikler om arbejdsgiverens pligter i forhold til det nye krav om tidsregistrering, som du kan finde forneden.

Det er gratis at deltage i webinaret, og du kan tilmelde dig her

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.